Sufulele Sürekli yasıyorum. Ozellikle 28.hafta civarinda acillik olmustum o derece kötuydü. Şuan 34üm daha iyiyim. Ozamanlar herşeyime bakildi. Bobrek tası, kasık fıtığı, ultrasonlar falan derken doktorum ısrarla gebelikle alakası yok diyor. Romatizmam var o nedenle eklem agrın oluyor, fizik tedavi görmen lazim denildi. Magnezyum ve kalsiyuma baslayinca biraz daha rahatladim. Fazla yürümekte arttırıyor benimkini. Çok geçmiş olsun , Allah şifa versin 🤲