Fatmasp Kızlar 15 günlük bebeğim var ve biri biraz öksürüyor doktor ateşi çıkarsa gel sesi ateşi Yok ama öksürük giderek artıyor sanki. Kendim ne yapabilirim bu konuda? Sık sık emziriyorum başka da ne yapılır İnan’ın hiç bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim
Mrvbdk Fatmasp canım ince tülbent ısıt koy sırtına döşüne benm bebeğimde olmustu anca öyle rahatlatmıstm . Buhar makinesi almıstm odaya gece yatarken 10 15 dk kadar açıp öyle yatrıyordum
Hildambxl Fatmasp kıyamam ya ufacık daha allah sıfasını versın ıns benımde ıkı yaşında kızım cok kotu öksürüyor napıcam sasırdım bıde hamıleyım yaz gününe hasta ettım kızı bılgısı olan anısler banada yazsın lütfen 🙏
Mrvbdk Fatmasp ikisi bir arada olunca tek çare antibiyotik boğazlar enfeksynlandıysa . Oda cok kücük daha. Ama duş aldırrsan bsey olmaz
Mrvbdk Hildambxl ayaklarına ,ama sadece ayaklarına viks sürün çorap geçirin yatırın inanın doktor başka geçirmez demişti haklıymıs oğluma 2 yasından beri bunu uyguluyrm İlaç içmiyor cünkü