zehranurr benim ellerimde böyle neden bilmiyorum doktora da hiç danışmadım önemsemedim kan dolaşımım hızlandıkça ve kan hacmim arttıkça olduğunu düşündüm doğumda kan kaybedeceğimiz için vücudumuz ekstra kan depolarmış onunla ilişkilendirdim o yüzden doktora da sormadım açıkçası