Nazlikiz_ Kızlar bugün muayene olduk bebeğimin oldukça iri olduğunu söyledi doktorum son haftaya kadar kilo alırsa normal doğum olamayabilir dedi. 2500 gram bebeğim sizlerde böyle olan var mı 38. Haftaya kadar doğumun gerçekleşmesi gerek normal olması için dedi
zekurt Nazlikiz_ bende normal istiyoum ama doktorum sadece 4 ün üstünde olursa doğuramazsın normal dedi. 31+6 da 2300 dü benimkiside
SecilNarin Nazlikiz_ evet biraz iriymiş benim tam 33te 2200 Dü. Sizin önden gidiyor Biraz maşallah :)
Gencanne01 Nazlikiz_ benimde 31+6 daha 1950 gram bu haftadan sonra her hafta 500 alır böyle gıderse dedı ve ben ınanılmaz çok normal ıstıyorum 🤔
Nazlikiz_ Gencanne01 bende öyle hiç sezeryan geçirmedim aklımdan ama kilo korkmama sebep oldu malesef
Arveninannesi Canım benim de aynı bebeğim 2750 gr 42 cm büyümesi hafta olarak önde gidiyor bebişlerimizin :) doktorum bana da bu hızla büyümeye devam ederse sezeryan olur dedi ama yine de 36.haftayı bekleyelim dedi Allahım sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi 🙏🏻🙏🏻
Nazlikiz_ Arveninannesi amin canım 36 ya kadar 4 kiloyu geçermi ki ya gerçi ilk doğumum olacak 3 küsür bile korkutucu 😊
Hazalbzkrt Benim bebeğinde kilosu önde gidiyordu fakat geçen hafta gittiğimde eş yaşlanmaya başlamış ve bebeğim 36 haftasındaki kilosunda kalmış :/
Nrcn Benimde 32. Haftada 2100gr çıkmıştı. Gebelik şekeri var diye diyetisyene yönlendirdi. Şeker bebeğini etkiliyor iri bebek olmak üzere dedi.. ama şekerden uzak durdum yediklerime dikkat ettim 35.haftada 2600gr çıktı ve şuan normal dedi 😊 şeker içeren besinlerden uzak durmalısın, o zamn sagliksizca fazla kilo alımı olmuyor.
Nazlikiz_ Nrcn canım şekerimede bakıldı herşey kontrollü şuan hatta geçen aydan bu yana 1 kilo vermişim toplamda 6 kilo aldım bendede ödem şişlik vs oluşmadı havalar sıcak olduğu için yiyeniyorum çok fazla
Arveninannesi Nazlikiz_ geçmez sanırım benim de ilk doğumum olacak canım bende korkmuyor değilim haftaya bir daha kontrole gidicem bakalım 🙈☺️💜