AIK_2255 Arkadaşlar, tecrübelerinize, duyduklarınıza aşırı ihtiyacım var. Doktora söylemek, ondan onay almak zaten yapacağım iş. Şimdi sizin düşünceler gerekli. Doktor izin verse bile, benim bu riski almam için sizi dinlemem gerekli.
Mrvclkkk AIK_2255 8.haftamda ve 24.haftamda uçak yolculugu yaptım hiç bi sıkıntı olmadı. 24 de 1 buçuk saatlik oturma sonucu sadece belin agrıyor o kadar ve önerim mutlaka binmeden wc kullanman.
balpetegim_35 Ben 4 haftalık hamileydim uçağa bindim doktora da sordum düşük tehliken yok sıkıntı olmaz dedi . Sadece 28-36 hafta arasında doktor raporuyla uçak seyahati gerekiyor .
AIK_2255 balpetegim_35 Mrvclkkk çok ama çok teşekkür ederim. İçime su serpdiniz. Zaten yarim saat yolculuk. Şehirler arası. Otobus çok daha sarsar diğe düşündüm. Kocamın memleketine gitmek isiyorum. Samimi söylüyorum, ben daha çok gitmek istiyorum. Kocam bu sorun olmasın, bu yıl kalsın dedi. Geçen sene de pandemiden dolayı gitmedik. Tabii ki, doktora gidicem, ordan onay alıcam. Amma tecrübelerinize ihtiyacım vardı. Teşekkür ederim bir daha