Btlaycn Ayaklarım öok şişti ve acıyor etrafımdakiler albümin diyor bilgisi olan varmı tehlikesi nedir bilgisi olan varsa benide bilgilendirebilirmi
aselnannesi Btlaycn canim ablamın da çok fazla ödemi vardi gebelik zehirlenmesi çıktı doktorunla görüş çok gecikmeden derim en iyi bilgiyi o verir sana
Ask_hosmus Btlaycn o tuzu çok yemekten oluyo canım benim annem bana yeme tuz der albüm hastalığı olursun der hep doktoruna sor bi istersen 😊
Zezz Ask_hosmus annem seker ve tansiyon hastasi oldugu icin sofraya tuz koymazdim…simdi annemde gitti zor bir evredeyim…tuzsuz yerim herseyi aliskinim
Btlaycn Ask_hosmus ben tuzu tüketmiyorum ama ayaklarımı uzatıncada gecmiyor sabah yine şiş ve acılı uyanıyorum
Ask_hosmus Btlaycn bende öyle uyanıyorum yaa sebep ne bilemedim şimdi doktora giricem mantıklı bi açıklama yaparsa haber veririm sana 😊😂