Yenianneseher 5 haftalık oldu karnım bekim bide kasıklarımda ağrı var normalmi haftaya doktora gidicem
derya46 Yenianneseher karnimda cok agri olmuyordu belimin kuyruk sokumu agriyordu bnm vücut zamanla alisiyor daha yeni oldugundan bunlar olabiliyor
Addile Yenianneseher kasıklarımda agrı oluyordu ilk zamanlarda yerleşmeden olabilir demişti dr. İleriki zamanlardada hep oldu normal rahim büyür kasların agrıyr demişti. Aşırı sancı olmadıgı sürece bişey olmaz inş
shinemuu Yenianneseher Dayanamayacak kadar değilse normal diyorlar. Benim adet ağrısı gibi oluyordu ilk haftalarda. Sonradan da ara ara olmaya devam ediyor.
es_aybala Yenianneseher 20. Haftaya kadar ağrılarım oldu ama sonrasında geçti şikayetlerim bebek yerleştiği için olur demişti doktor
kkuubbrraa Yenianneseher 4. haftada o bel agrım bir başladı resmen doğumdan sonra geçti özellikle ilk haftalarda oluyor
Saadet14 Yenianneseher Cok normal canim sadece durulamayacak kadar çoksa doktorunu ara sor. Ilk gebeliginse rahim buyumesi olduğu icin cok normal diyor doktor
MinikKoala41 Yenianneseher benmde oluyordu canm eşine ovdurarak masaj yaptır beline karnına rahatlatr seni ağrın azalır