İyi geceler kızlar şimdi bir sorum var belki sacma bulanlar olur ama sormak istiyorum bir tane paşam var 16 aylık 5 yıl sonra geldi mucizemiz 🙏ve biz 5 aydır korunmayı bıraktık salı günü de doktoruma rutin kontrole gittim Allaha şükür sıkıntı yok sütün koruyor dedi siz deneyin sütten kesince sansın yükselir dddi şimdi size sorum emzirirken hamile kalan veya bizim durumda olan var mı neler yapmak lazım süreci hızlandırmak için emzirmeyi bir kaç ay daha devam etmek istiyorum