betulyildirim Sehribannnn Ama Pazartesi den itibaren bence doktor sana sancı verir ya da sezeryana alır 41e kadar bekliyor çünkü doktorlar
betulyildirim ebru23 Az önce bi kadın çubuk tarçınlı su içmeyi önerdi 🤷🏻♀️ Denemek istiyorum açıkcası
Sehribannnn betulyildirim aslında bilmediğim şeylere denemem meryem ana otu var sancım sıklaşsa koyacağım suya
Sehribannnn Minnakgelinn açılma yapıyormuş baya 4 aylarda aldım bende eşim herşey hatim meryem süresi okudu inanıyorum etki olur inşallah 🙏🏻
TatlisBirAnne Sehribannnn Evett sancım 8. Aydan beri hep vardı bazen o kadar şiddetli oluyordu ki doğuruyorum sanıyordum
TatlisBirAnne hapnoo Az yemiş ama yapmıştı da. benim oğlum biraz daha kalsa yiyebilirdi. Çok şükür azcık yemişti doktor sıkıntı yok demişti
TatlisBirAnne hapnoo Yani duyfuguma göre öyleydi bende aldım odaya girer girmez ayağım aşırı üşüdü annem 2 kat giydirdi ama asla ısınmadım