Aleynanin_annesi34 irem Amin insaAllah canım benim tevekkül et Allaha bırak ve sakın ihmal etmeyin çok yararı var gerçekten. Allahın izniyle sizide bu rakamlarda bir gün post açtığınız görürüz inşallah zaman su gibi akıp gidiyor o günler yakın yeter ki siz Allaha sığının tedbirinizi alın🤗🤲
irem Aleynanin_annesi34 Amin canım Rabbimden baska dermanımız yok muhtacz dua etmekten baska çaremiz yok Allah büyüktür insallah o günlere geleceğiz♥️
Leylaakcay @irem mrb iğne girdiği için çok normal kanaması morarması birde vurduğunuz yeri ovalamayın.
irem Leylaakcay kanamıyor ama morardı hala acıyor yanlış bir şey yaptm sanırım aksine vururken hiç acimadı yanmadida ondan korktum ovalamıyorum anan yavaş hareketlerle kolonyalı pamukla hafif bastiriyorım etrafina falan
Happy-41 irem morarma şişme, ağrıma, yanma hepsi normal ,benimde bazen mosmor pluyor içinde şişlik oluyor ele gelen açıyor dokinulmuyor öyle durumlar da kolonyalı pamukla alkolle ovmami söylediler ağrısı için buz koy dedi hemşire.
Betul96 irem merhaba korkma alışana kadar morartıyoruz göbekte az acıyo ve daha az morarıyor göbek büyüyene kadar sırayla yap canım bide yapcağın bölgeyi iki parmakla baya sıkı tut o zaman hiç morarma olmuyor 😘
Mermaiddd deno1 Dolaba koymak sakıncalımı neyi öğrenince dolaptan çıkardınız benim iğnelerimde hep dolapta.
Happy-41 Mermaiddd dolaba konulmamali 25derece altı oda sıcaklığında saklanlanmali dedi eczacı üzerinde de yaziyor