Et benim yoktu gebelikte boynumda cok fazla et beni çıkmış ayna da görünce şok olmuştum. Kolesterol yükselince çıkıyor dedi doktor. 30 haftalık idim sanırım 6 tane et beni yaktirdim çünkü banyo yaparken zarar vermişim kızardı ağrıyordu.Gebe olduğum için uyusturmadan öyle yaktılar