Benimde son dört gün az açılmam varmış parmak ucu kadar . karnım az aşağıda onun dışında sancım vs hissetmiyorum varsa da .insanlar moral bozuyor yok daha on beş günün var senin vs gibisinden bakıyor şak 15 gün diyor kahin midir nedir saçma sapan herkes her bokolog her konuda yorum yapıyor