Mumyy 39 haftaligim eğer 40a kadar sancım olmazsa suni sancı verecek Dr 2. Gebeliğim açılma olmazsa da sezaryen olacakmış çok endişeliyim hiç ada çayı falan denemedim denesem mi
Mumyy betulyildirim ada çayını okudum da korkuyorum bir zararı olur mu paketli alsam marketten olur mu bir de tarçınlı suyu nasıl yapiyorsunz hiç duymadım