Zehra-Arda Yanlış birşey konuşmak istemiyorum ama doktorlar biraz fazla tepki veriyor gibi geliyor bana . Hemen ay bu böyle, bu şöyle diyorlar ne aceleniz var Allah aşkına . Kötü birşey olur belirtirsin anlarım da bebek 1 kilo kalmamış sonuçta nerden baksan 2 buçuk kilo . 5 kilo tosuncuk doğurmak mı lazım . Kolaysa doğurtun hadi . 😌