Pelobero 24 haftaligim doktorum 2 gun once ki kontrolumde bebek makat duruyor dedi benim durumda olanlar duzeldi mi bebeginiz ne yaptiniz duzelmesi icin paylasirsaniz sevinirim
Esra_baki Pelobero Eltiminki 37 hafta da döndü benimki 30+4 haftalık baş aşağı ama daha dönebilir bu haftalarda duruşunun pek önemi yok dedi.
Rceyda Pelobero benimde aynı durumda 24. Haftadayım. Siz tekmeleri vajinada yada makatta hissediyormusunuz son bir haftadır sürekli bu şekilde bende.
Pelobero Rceyda evet cok fazla agrim var kaxikta makat durdugu ici mis bazen vajinanin Tam icinde hissediyorum bende
gunesimbz Pelobero Benimde 30.haftaya kadar makat gelişti. Şimdi 32 haftalığım pozisyonunu düzeltmiş şükür merak etme doğum anında bile pozisyonunu düzelten var. Sola doğru yatarak istirahat etmenizi öneririm :)
snowpress Pelobero bizim de öyleydi 32 de döndü 34 te tekrar makat oldu ve 35 te son pozisyonunu aldı başı aşagida şimdi. bebegin daha kücük ve yeri geniş daha cok döner o. ama secde pozisyonunu dene dönmesinde cok etkili, bi de yürüyüş mutlaka 👌
Angela Pelobero o daha çok dönecek cok fazla degiscek pozisyonu. Zamanı geldimi zaten hazır olacaktır suan cok erken bunun için
Dilek94- 24 haftalıkken makat duruyordu,27.haftada doğum pozisyonuna dönmüş dedi doktorumuz,31.haftalıkken gittim bu hafta yine ters duruyordu 😄 Yeri azalıp büyüdükçe bakalım böyle rahat dönebilecek mi😊😅
Ays0 Henüz çok küçük ve içeride oldukca yeterli alanı var yani ileride dönebilir bebeklerin çoğu son zamanlara yakın dönüyor az bir kısmı makat geliş kalıyormuş. Benim 27den beri baş aşağı. Bir arkadaşımın 32. Haftasına kadar baş aşağı dururken birden döndü ve son haftasına kadar da makat kaldı mecbur sezeryanla doğum yaptı. Yani bebeğin alanı olduğu müddetce döner şimdiden düşünüp stres olma
Cigdemkinali21 Benimde o haftalar makat gelisliydi. Zamanla dönüyorlar canim. 36 haftaligim suan bas gelisli dogum pozisyonunda.
LalinMom Pelobero Ohoooo daha ne taklalar atıp ne pozisyonlara gelecek hiç dert etme doğuma kadar milyon kez döner .
Pelobero LalinMom inslh done iki normal dogum yaptim bu yuzden sezeryan olmak istemwm ya diger iki hamileligimde bebekler I’m hic Boyle donmemisti bu yuzden biraz tedirgin oldum