sizdede oluyomu ya aşırı derecede buz yiyesim geliyo o kıtırtı o tat beni benden alıyo hahah😂 doktoruma söyledim normal dedi aşırıya kaçmadıkça ama buzluğu şekilli buzlarla dolduedum su içerken içine koyuyorum biraz eridimi kıtır kıtır yiyorum felaket zevk alıyorum bi sorun yaratırmı ya bebekte gaz olur diyolar