Ozgeemrahh Mom0891 0-3 Ay Çiçeksepeti’nde bu ürünü gördüm çok beğendim bir bakar mısın? https://www.ciceksepeti.com/pia-baby-gl-1919-03-isme-ozel-battaniyeli-tulum-set-kc9600666
Ozgemelis karamelito fotoğraflar açılmadı canım ama instagram hesaplarını incelemiştim baya bence de güzel duruyor ürünleri 😍
Edasssm Ozgemelis bebeqon fan yaptırdım müşteri memnuniyeti yok gelen ürünümün baskıları silik soluktu satıcı kabullenmedi engelledi beni almayın ordan
Edasssm Deniiiza ben yaptım alısveriş önermem kötü geldi ürün satıcıda kabaydi engelledi beni dövmedigi kaldı
Skrye Ozgemelis canim tasarimfeyza var ben orda yaptırdım şiddetle oneriyorum eğer orası olmazsa rokokoevi var
Kivircik Ozgemelis derin baby kesinlikle on numara harika bı kadin ilgisi alakası parayı sonuna kadar hak eden biri
Ozgeemrahh Ozgemelis amin insallah hepimiz sağlıcakla alalım 0-3 Ay Çiçeksepeti’nde bu ürünü gördüm çok beğendim bir bakar mısın? https://www.ciceksepeti.com/pia-baby-gl-1919-03-isme-ozel-battaniyeli-tulum-set-kc9600666
elifetrn Ozgemelis Kesinlikle bebeqon derim çok güzel çok kaliteli baskıları kumaşı mükemmel yıkadım ütüledim hiç bir sorun olmadı mağaza çok çok ilgili ben çok memnun kaldım
hamishanne Ozgemelis Instgram’da Baby Clothing sayfası çok hoş, isimli takım yaptırdım çok kaliteli geldi tavsiye ederim 🙂