Yagmur_849884 ben 14 haftalikken donaxyl kullandım ama hiç geçirmedi kaşıntı yanma vardi onu verdiler koyuyordum olduğu gibi kendini atiyodu ilac simdi travazol ve vagiflora aldim baya önerdiler enfeksiyon içinde vajinanin florasi içinde cok iyimis biraz pahalı ama vajina probiyotigi olarak geçiyor enfeksiyonun tekrarlanmasini da önlüyormuş