Duygu_aslann 26+2 olduk bizde..Daha beşik,bebek arabası falan almadık.Kıyafetlerinin çoğunu halası getirdi kendisi dikiyor.Bende ufak tefek bişeyler aldım..30′u geçelim hayırlısıyla bakalım 😍 Çok ayakta durursam belim ağrıyo,göbeğim fazla büyük ondanda olabilir..Birde sıcaklar rahatsız ediyo biraz 😏 3. Bebişimiz bizimde ❤️❤️Sağlıkla gelsin bütün bebişler inşallah