Babymomy asdfg2056 nasıl bir bel agrısı yazıyorsunuz bilmiyorum ama bende 33. Hafta dayım agrım var belimde bşrkac haftadır
Ozgepoyrazaden Şu an belim kopuyor 37.im bende . Karnımın alt tarafında üst bacaklarımda ve pelvik kemiğimde ağrı var . ☹️
Leylak1626 Ozgepoyrazaden ay bende aynıyım nst de sanciniz falan çıktı mi hiç. Benim sancılarım başladı düzenli gelirse acile git dedi doktor ama belim ağrıyor arada sanci giriyor saatlerdir 😒
Babymomy Ozgepoyrazaden karnın alt kısmında olan o agrı neden oluyor ikinci gebelik sanırım sizin? Bugün karnımın altı cok acıdı böyle dayak yemis gibi 🥺 33.haftamdayom ben daha bel agrımda var birkac haftadır. Sağ bacagımı cok agrıtıyor
Ozgepoyrazaden Leylak1626 yok benim 2. Gebeliğim sıklaşmasan gitmeyeceğim hastaneye . Su ve kanama olmadan gitmek mantıksız. En güzeli evde düzene girmesini beklemek ve yürümek . Boool boool yürümek , ılık sıcağa yakın su ile duş almak
Leylak1626 Ozgepoyrazaden yürüdüm hatta yürüyüşten geldim şimdi 🤦🏻♀️ su tuttum belime geçmedi gün içerisinde ağır işte yapmadım. Salı sezeryanim var zaten de gitsem mi sizce acile nst için belim kopucak🥺 ilk gebelik olunca cahillik başa bela
Ozgepoyrazaden Leylak1626 bende yürüyüş yaptım ortalama 45 dk kadar . Sonra eve gelip duş aldım sonrasında artmaya başladı . Belim çok ağrıyor karın ağrım da öyle ama bel ağrım daha şiddetli. Öyle bir başıma oturuyorum şu an kendimi dinliyorum. Bebek hareketinden mi sancım mı var kestiremiyorum 🙄
Ozgepoyrazaden Babymomy benim ilk gebeliğimde hiç ağrım sancım olmamıştı İnan bende bilmiyorum. Bebeğim şu an o kadar hareketli ki sanki karnım yırtılacak ve çıkacak . Alt karın ağrım devam ediyor süre tutacak kadar sıklaşmadı henüz ama sanırım yolun sonu yakın 🙄
Leylak1626 Ozgepoyrazaden Hadi bakalım önce hangimizinki gelicek🙈 evet bebek hareketide var ama belimin ortasından ayrılıyor saat geç olmasa doktoruma yazicam.
Gozdeku Ozgepoyrazaden aha kendimi gördüm. Ağrım var ama sancı bu değil galiba. Adet sancısı gibi bişi. Ben de aynısını yaşamak istemiyorum. Ama ilk olduğu için de ayırt edemiyorum.
Ozgepoyrazaden Leylak1626 bende aslında gidebilirim hastaneye yakında ama giderim 2 cm açılman var suni verelim falan der diye gitmiyorum . Dayanamayacak hale gelene kadar evde olmak istiyorum . Kanama ve su gelmedikçe endişe edecek bişey yok onu biliyorum .
Leylak1626 Ozgepoyrazaden benim kızım nazlı biraz kalp ritmi yavaş olduğu için doğum stresine girmesin diye sezeryan alicaklar o yüzden korkuyorum. 2. Gebeliklerde doğum daha kolay olurmuş inşallah su gibi akar geçer sizinki