zehranaz 37+1 haftalık gebeyim ve ilk gebelik . Kızım daha baş aşağı dönmedi . Yan pozisyonda . Sizce bu saatten sonra donermi. Kimi diyor ilk gebelik zor döner bu saatten
Seduru zehranaz benim ki 29 da baş aşağı dönmüştü her gitmem de baş aşağıydı 37 de başı aşağıda ama yandı 38 de tekrar baş aşağı olmuştu şükür
Melek_Erten zehranaz nette bi video görmüştüm doktor sanirm elleriyle disardan müdehale ile ceviriyordu.. belki öyle bisey olabilir dönmezse bence bic kendine strrwss sknti yapma
Kvsraykt zehranaz önemli olan şuan makat geliş değil bebek gelmeye hazır olduğunda mutlaka manevra yapar yani nasıl gelmesi gerektiği beyninde kodlu oluyor kolay döner yan duruyorsa
Hilal_57 Bir gecede bile dönebiliyorlar. İnstagramda dr.azerulug var profilinde bununla ilgili pozisyon paylaşmıştı baş aşağı duruyorsunuz doğuma kadar o hareketi deneyin derim. Bir de ses, ışık ve sıcak kompres uygulayın çok işe yarıyor dönmesinde 🥰