Hanımlar merhabalar 🌸 39+4 günlüğüm. Adet olacakmissin gibi bı ağrı saplanır ya tamda öyle ağrıyor karnım. Belimde ağrı çok az var tüm gün böyle idim. Nisan ya da su olayım yok akıntım var sadece. Böyle bir durum yaşayan arkadaşlar doktora tam olarak ne zaman gittiniz ? / Böyle bir durum yaşayıp doğumu gelen oldu mu ? Aydınlatırsanız çok memnun kalırım teşekkürler şimdiden 🤎☀️