irorkay Kızlar merhaba 35.haftaya girdim. 2 gündür midemin sağ tarafında çok şiddetli hissediyorum o bölge hep şişiyor sanki. Ayaklarını dayıyor gibi 🤣 ya da dayıyor bilmiyorum. Bu kasılma mı?
Masalannesii irorkay evet canım kasılma o Bebiş bir yere toplanıyor serlesiyor o bölge 37.haftamdayim her gece böyle oluyor kasılma canım o 🌸
Eylemmm1655 irorkay aynisi bana da oluyor cnm zaman geçtikçe daha sertleşir suan 38 haftam.bitti benimde
irorkay Masalannesii ayy öylr mi :) sanki o yer şişiyor gibi oluyor geriliyor karnım ama ayakları gibi de 🤣