Bulutsevdasi çok teşekkür ederim suni sancı verilmesini hiç istemiyorum kendi sancimla doğum olsun istiyorum yavaş gavas kasılmalarım sancılarım var ama düzensiz şiddetli değil inşallah sabah daha da artar da doğum olur.. Rabbim her bekleyeni bir avazda kurtmayi nasip etsin inşallah 😊♥️
Nişan gelince açılma oluyor mu peki