3prensannesim benim arkadaşıma erkek dediler kız doğdu :)))) hayatımızın şokuydu bebek doğdu ne adı vardı nede bir kız kıyafeti erkek isimli hastane çıkışıyla çıktı:D rabbim öncelikle herkesin yavrusuna sağlık versin sonra da annelerin gönlüne göre versin :()