Bende de aynı sıkıntı var. Sırf bu sorun bitsin diye normal doğum istiyorum. Geçen hafta çatı muayenesi oldum. Doktorla uyum içinde muayenemi olabildim. Nasıl çabaladığımı doktorum bile söyledi. Sonraki kontrolde bi daha yapalım çatı muayenesi dedi emin olmak için. Herhangi bi sıkıntı olmadı sadece gergindim ama şimdi daha cesaretliyim. Tek sıkıntım bebeğimin iri olması. 37. Haftada 3.5 kilo ve 39 40 haftalarda 4 kiloyu aşarsa zorunlu sezeryan olcam. Hakkımızda hayırlısı bakalım. İnşallah kurtuluruz bu illetten çok kötü bişey