Yeliz7avkiran77 Bebeğimiz için Lina ve Alvina isimleri arasında kararsız kaldık. Sizin de fikirlerinizi alabilir miyim. ⚘😇
Zeyyyn Yeliz7avkiran77 lina çok koyuldu alvina yı ilk kez gördüm ama anlamıda güzelmiş değişik bir isim
smyr_na Nasip olur da kızımız olursa Lina ismini koymayı düşünüyoruz eşimle. Bence Lina çok güzel bir isim👍🏻