[silindi] aynen canım gittim bugün alttan muayene yaptı açılmam yokmuş . Sabahta nişanım geldi . Eve gönderdi sancın artarsa gel dedi . Zaten gitmesem bile çarşamba sezeryan günüm . Ama şimdi niye yolladı ki ? Hem sancıyı beklememe ne gerek var ! Ben normal yapmıcam ki 🤷🏻♀️Orda da beynim durdu dilim tutulmuş gibi bişey de diyemedim şaka gibi. Neyse artık en azından tarihine kadar bekler inşalahda 100 ya da 200 gram daha alır belki 😄