mom012 canım ah ben onu 15 gün çektim doğumdan daha zordu benim için doktorum bana pansuman yerine krem vermişti antibiyotik ilaç ve agrı kesici vermişti o kadar çok canım acıyoduki 2 kere muayeneye gittim acaba enfeksiyonmu kaptı diye doktor tertemiz dedi.bazen olduki gerçekten artık ağlama derecesine geldim normal doğum yaptım neden bu kadar acıyo dedim doktor normal olur o kadar dedi üzerine oturma bide ıslak bırakma ben sabunla sıcak suyla yıkıyodum doktorum öyle dedi bide kurutma makinasıyla kuruttum 15. Günde azaldı şimdi şükğr düştü