Masalannesii Ersev06 normal tabi canım ben o haftalarda tek tük hissediyordum 24.haftadan sonra düzene girer ama bu zamana kadar bir gün hissedersin bir gün hissetmezsin düzensiz olur yani o yüzden sıkma canını 🌸
Aysenurctn32 Ersev06 az da olsa hissediyorsanız sorun yok diye düşünüyorum ben 23 haftalığım bugün gün boyu 8 kere falan kustum haliyle bebek de hareketsizdi açlıktan çok az hissettim.