Ben daha ne eksiklerimi bitirdim, ne kiayfetleri yıkayıp ütüledim,ne çantamı hazırladım. Şimdi herkes bana kafayı yemiş olmalısın diyecek kessin😅 Daha yeni taşındım taşınma işleri evin eksikleri falan filan derken doğumla ilgili pek birşey yapamadım. Tam geçen gittim hastaneye ordan gider alırım dedim kiii bacaklarım acayip ağrıyordu topallıyordum resmen direk eve geldim 🥴 Bu aralar karnımın altında acayip kesin ağrılarım oluyor 😏 Bebeğim sağ tarafıma toplanıyor çok kötü oluyorum bakalım artık ne zaman doğurucam bekliyorum bir yandan da inşallah 40 . Haftaya kadar doğurmam diye dua ediyorum 😅 sizlerin nasıl geçiyor? Bebeklerinizin kilosu boyu kaç bu arada? Ben bu aralar pek ilgilenemedim kendimle gelişiminde sıkıntı olur diye korkuyorum 🙁