01rebirth Merhaba arkadaşlar 7 haftalık hamileyim kanamam var, beta değerim düştü düşük riskim var aynı durumu yaşayıp atlatan var mı😞😞
Caglaluna 01rebirth dua ettim senin için inşallah her şey yolunda gider. Kötü düşünmemeye çalış olur mu? Bol dua et. Doktorunla mutlaka görüş canım
Yazg16 01rebirth 17 haftaya kadar kanamam oldu sadece yattım dua ettim şimdi 30 hafta olduk şükür korkma stres yapma kendine çok etkiliyor.
isimsiz1i 01rebirth bende 7. Haftada kahverengi akıntım ve kırmızı oldu sonrasında hem ayaklarımı dikime uzatıp hiç bişe yapmadan uzandım progestan kullandım 27. Haftaya giricez ikizlerimle Allah nasip ederse bol bol dinlen hiç bişe yapma
Sedreis 01rebirth 7. Hafta kanamam olmuştu sonra lekenle vs yattım sürekli ilaçları kullandım şuan 31. Haftadayız 😍 içini ferah tut dua et
01rebirth Yazg16 isimsiz1i Sedreis Hepinize çok teşekürler dua edin lütfen bana bende atlatayım allahın izniyle🤲🏻
Yazg16 01rebirth dualarım seninle hiç korkma inşallah sağlıklıca kucağına alırsın bol su iç wc harici kalkma bana progestan fitil vermişti doktorum sen kullanıyor musun bir şey
Sevim1609 01rebirth canım ben 20 haftalık hamileyim baştan beri kanamam var çok şükür dinleniyorum bol su içiyorum yata yata geçiriyorum 🙏🏻 Buna şükür 🙏🏻 Sende doktoruna görün ne derse yap inşllah sorun olmaz 🙏🏻 İçini ferah tut 🙏🏻
01rebirth Sevim1609 Hastanedeyim canım doktorum geldi vajnadan ulturasyona baktı kalp atışı ve kesem iyi çok şükür inşallah kanamam da durur en kısa zamanda🤲🏻
Sevim1609 01rebirth Durur canım hiç merak etme . Benim çevremde kendim dahil herkes nerdeyse kanamalı geçirdi geçiriyor 🙏🏻 Bu halimize şükür 🙏🏻
Zehra-Arda 01rebirth canım geçmiş olsun ben yaşadım atlattım çok şükür lavoba haricinde kalkma ev işi vs yapma kesinlikle doktorunun bilgisi varsa Eğer progestan fitil kullan doktorunla görüş
01rebirth Zehra-Arda çok sevindim adınıza inşallah bende atlatırım🤲🏻 Progestan iğnesinide vurdu hapınıda yazdı kullanacam günde 3 keZ
Zehra-Arda 01rebirth inşallah canım sen sakin ol Protestanı fitil olarak kullanmak daha etkili ben 17 haftama kadar yattım sende bol bol dinlen kalkma rabbim yardımcın olsun 37 haftamdayım doğumu bekliyorum darısı başına inşallah
Dilan9280 01rebirth canım benim kötü düşünme Allah’ın izniyle insallah bisey olmiyicak benim görümcem kadar kimse kötü atlatmamıştır hamileliğini hep bi düşük riski hep bi kanama iğnelerle durdurmalar Allah nasip ettimi ediyor iste etmedimide etmiyor bize düşen sadece dua etmek canım benim canını sıkma iyi düşün iyi olsun insallah Allah büyüktür🤲