Filizz123 normal beslen doktorunun verdiği foliği kullan bol su iç bide meyve ye onlardanda vitamin almış olursun canım ben ilk üç ay hiç bişey yiyemiyodum herşeyden tiksinme gelmişti ama meyve yiyodum suyumu içiyodum şuan gelişimi ayına göre ilerliyo yani çok yemesende oluyo o alcagını alıyo bi şekil dengeli ve sağlıklı beslen yeterli