Ortopedi veya fizik tedavi doktoruna gidin , evet karpal tünel sendromu magnezyum eksikliği için ilaç kullansanda geçmiyor. El bilek Ateli var ondan al. Günde 15dk dan 3-5 defa buz koy bileğine bu baya rahatlatır. Ateli hiç çıkartma elinden yatarken bile tak sadece yatarken çok gevşek olsun faydasını görürsün emin ol 😊 Benim tek elle başladı diğerine de ağrı yapmaya başladı 1 ay falan kullandım eskisi kadar kullanmamaya başladım kendiliğimden bırakıyorum artık 😂🙊