Merhaba güzel anne adayları. 38+1 haftalık ikinci bebeğime gebeyim. Bugün Kadın doğum uzmanı aile dostumuzdan açılmanın ilerlemesi için bir öneri ile geldim. 1.5 haftadır 2-3 cm ile geziyorum. Doktor tanıdığımız, 10.000 adım atmamı, hemen ardından merdiven çıkmamı(yüksek kat) ve eve gelir gelmez de vücudunu yakmayacak kadar sıcak suyu belime tutmamı ve oturmamı (yarım saat) önerdi. Kendi hastalarıma bunları yaptırdığım zaman 7-8 cm ile hastaneye geliyorlar kesinlikle dene dedi. 10.000 adım attım, 7 kat merdiven çıktım. Birazdan sıcak duş gireceğim. Belki faydalanmak isteyen anneler olur diye buraya da yazmak istedim. Herkese kolay acısız açılmalar ve doğumlar diliyorum🌸