Tirtisin-annesi Merhaba arkadaşlar topluluğun fikrini almak istedim. Ben ismi "Türkalp" olsun istiyorum. Bizim taraf bu ismi hic sevmedi kesinlikle koyma diye karşı cikiyorlar. Eşim birşey demiyor sevdi gibi. Sizce nasil bir isim siz olsaydınız bu ismi koyarmısınız. Size gore Alperen mi yoksa Türkalp mi daha iyi.
EstAr10 Tirtisin-annesi merhaba 🙋🏼 Bir arkadaşımın bebeğinin adı Türkcan Alp , Alp i kullanıyorlar kolay olduğu için. Çok hoş bi isim bence
Ciara93 Tirtisin-annesi türkalp aslında çok güzel bi isim.. ama Alperen kulağa dağ hoş geliyor söylemesi de güzel :) 👍