Minik_kalplim_ domatesleri robottan çekip kabuklu çekiyorum ben sonra suyu iyice çekilene kadar kaynatıyorum altını kapatmaya yakın bi kısmına sivri biber doğrayıp ekliyorum birazda öyle kaynıyor sonra sıcak sıcak kavanozluyorum ters çevirip sabaha kadar bekletiyorum senelerdir böyle yaparım ve hiç bozulma yapmıyor