Merhaba hanımlar 37+6haftalik gebeyim dunden beri belden karnima yayılan adet sancisina benzer sancilarim var ara ara giriyor açıklık 0 nstde sancı çıkmıyor ama kasılma ve sancılarım var durumu yasayan var mı sonucunda ne oluyor pazartesi kontrolum var dogum baslarmi?