Evet sonunda bende doğurdumm😄
Bugün tam 40+0 olmuştuk. Doktorum artık alalım demişti ama çevrem kendi sancını bekle diye diye aşırı baskı uygulamışlardı. Ama ben yinede doktoru mu dinledim ve bu sabah yatış yaptık. En başta çatı muayenesi oldum ve bu kendi sancıları mı tetikledi. Daha sonrasında suni sancı mı taktılar ve yavaş yavaş geliyordu sancılarım. Sonrasın da ayakta yürürken bir sıvı aktı bacaklarımdan. Ben ilk önce altıma kaçırdım heralde diye düşünürken yine aynı şekilde bir miktar su daha geldi ama rengi böyle sarım trak gibi. Sonrasında ebeyi çağırdık ve gösterdik, bu gelen suyun dedi ve hemen çatı muayenesi olmaya götürdü. Tam yapacakken suyumun devamı geldi ve ebenin ilk kurduğu cümle kakasını yapmış oldu. Bende o an tüm bağlar koptu ve birden aşırı şekilde ağlamaya başladım. Suyum akmaya devam ediyordu, sancılarım geliyordu,Ama açılmam bir cm di. Hal böyleyken acil olarak sezeryana alındım. Spinal anestezi ile doğum yaptım. Açıkçası şunu söyleyeyim canım baskı uygularken acıdı mı ? Acıdı. En son beni tam uyutun diye bağırıyordum😄 sonrasında bebeğim doğdu, sesini duydum o an dünya durdu gibi. Yanağıma koydular canım yanıyor ama olayın farkına varmaya çalışıyorum.
Sonraysa dikişlerim atıldı ve odama geldim. Evet ağrım var mıydı vardı ama yaptıkları ağrı kesici ile hafifledi. İlk ayağa kalkmak zordu ama imkansız değil 😊 şuan daha iyiyim tek başıma yürüyebiliyorum sadece gazım hala çıkmadı ☹️ kızımsa şuan doktorun yanında çok fazla kaka yutmuş midesini yıkıyorlar, lütfen dua edin mide yıkaması ile bitsin bu durum😔