Kizlar ov testi kullandım yumurtlamadan 12 gün sonra yani dün test yaptım silik çıktı kan verdim 32.8 çıktı. Son adet tarihim 2 haziran . Şimdi son adet tarihine göre hesaplanırsa 4+3 hamileyim yumurtlama donemine göre hesaplanirsa 2 haftalık falan . Bu değer yükselir mi kafam karisti