Derink evet canım olabilir sadece o günü değerlendirebildik 1 Temmuz kıpkırmızıydı ovulasyon testi , birde 30 Haziran işte, sonra evde değildik tatil dönüşü derken bu günde kaldı🙁artık olduysa oldu 🙏🙏evet spermler en fazla 3-4 gün yaşayabiliyormuş umarım istediğimiz gibi olur🙏Yumurtlamadan 14 gün sonra normalde adet olmamız gerekiyor benim tam 14 Temmuz denk geliyor , dua edelim hep inşallah hepimizin tutmuştur ve sağlıklı olur bebişler🙏🧿