kubraytekinayan 31 haftalık hamilelikte uzun yola çıkan var mı aranızda çıktıysanız eğer nasıl geçti yolculuğunuz ?
Oznuuuurrrr kubraytekinayan 2 saat bir yürüş ve ayakları hep havada tutmak gerekiyor yoksa fena derecede ayaklarda ödem oluyor. Koltuğu da güzelce yatırırsanız rahat rahat gidersiniz
eebru- kubraytekinayan özel araçla geçen hafta 31 haftamda 13 saat yolculuk yaptim ama arka koltukta çoğunlukla yatarak bolca mola vererek geldim bi sıkıntı yasamadim
Hulyabytk 36 +2 de Iğdır - Zonguldak yolculuğu yapıyorum kendi arabamızla 😊2 saatte bir dinlene dinlene 5 dk yürüye yürüye gidiyoruz bakalım
Zehra159 Hulyabytk Merhaba bende 34+0 da Iğdır - Zonguldak yolculuğu yapacağım. Umarım güzel ve sorunsuz geçer.😊 Yolculuğunuz sonunda nasıl geçtiğine dair bilgi verebilir misiniz? 😊
kubraytekinayan eebru- işte mağlesef ben öyle yapamam kayınvalidem ve kayınpederimle gidicem sıkıntı yaşıcağımu düşünüyorum yolda rahat olamıcağım için
BetulDuru12 kubraytekinayan Ben beş saatlik yola gidip geldim 34 . Haftam da tatile çok şükür bir sorun yaşamadım
Hulyabytk Zehra159 yolculukta hiç bir sıkıntı yaşamadım 😊2 saatte bir durup 5 10 dk yürüdüm falan petrollerde. Sadece ayaklarım çoook fena şişti 3 4 gün kendine zor geldi.