bademsekeri42 Kızlar 33 haftalık hamileyim 1 haftdır ayaklarım ve ellerim şişti fazla ayaktada durmuyorum nasıl geçer yada azalır başına gelen var mı ?
Tulis_bebisi Ilık duş alın,soğuk su ve buz şoku yapın hem havalar sıcak hemde artık doğum yaklaştığı için normal bende aynı durumdayim tuz tuketmeyin günde bı sade soda için 😊
bademsekeri42 Zehra159 ellerimde uyuşukluk 1 aydır var ama şu şişliklerle birlikte artmaya başladı benimde
Tulis_bebisi bademsekeri42 Hep aynı yöne yatiyorsaniz ondan olabilir ,tuz tuketiminiz varsa kulllanmayin buz yapın soda için sizde yattiginiz yönü deistirin
bademsekeri42 Tulis_bebisi Yok yatmayla alakalı değil gün içinde de geçmiyo hiç aynı yöne yatmam zaten . Gündelik hayatımı etkileyecek derecede uyusukluk var haftaya kontrolde dile getirecem bakalım ne diycek doktor