Gulenay1234 Kızlar bebeğim çok gazlı relactaz,Sab simplex,bifidrop,biogaia bi sürü kullandım yok kuzuma yaramadı hala çok ağlıyor sizler ne önerirsiniz Zinco kullanan var mı aranızda
058elf Gulenay1234 relaktaz kullandım canım hala kullanıyorm memnun kaldım gibi , bi de metsil yazmışlardı diğerlerinden baya ucuz 5,5 ₺ almıştık biz o da işe yarıyodu sonra çok ağlayınca doktor önerisiyle relaktaz kullanmaya başlamıştm
EymenAliZeynep Gulenay1234 gaz damlalarinin faydasini gormek icin uzun bie sure kullanmaniz gerekiyor. Yediginiz yemegin icine kimyon koyun biraz beslenmenize dikkat edin egeer emziriyorsaniz yani sutten bebege geciyor cunku.
058elf Gulenay1234 3-4 ay bunu çekecekmişiz doktor biraz sabır diyo ama gaz gelince çığlığı basıyo bizimki de, kimyon kürü varmış saraçoğlunun eczacı abi var baya samimiyiz kızına onu yapmış gaz damlaları boşa aslında diye bana bio gaia yı aldırmamıştı
058elf Gulenay1234 hiç bakmadım canım ama YouTube da olduğunu söylemişti kimyon kürü diye bakabilirsn :)