Asiyes Dostlar selam, 10 haftalık gebeyim kan sonuçlarımın sıkıntılı olduğunu söyledi doktorum ben en çok insüline takıldım açlık 35 , gebelik Şekeri olabilir daha önceden şeker hastasıydım , düşürmek için ne yaptınız yaşayanlar destek olabilir mi ?
Asiyes fenci_anne maalesef çok üzgünüm ve hiç tatlı tüketmediğim halde doktor 7-8 olmasını bekliyorduk dedi