Sevalko Kızlar 5 dk da bir karnım acayıp sertleşiyor regl sancısı gibi ağrı vuruyor, 30-40 sn sürüyor. Sabah nişanım geldi 38+2, doğum sancısı olamaz değil mi??
Esraali Sevalko nişan gelmiş sancıda başlamış bi gidin bakılsın acılma var mı zaten az acıklık varsa eve yollar su gelmemişse bol bol yürüyün sancı vurdukca hafif ıkının ılıl duş bol dua allah kurtarsın 🙏🙏
ecemp161013 depsizoo görmediniz galiba 5 dkda bir demis zaten yazının basinda dikkatli okuyup soru sahibine tavsiyenizi yoneltmenizi öneririm bana değil 😏
Sevalko Leselis sancı çok hafif ama sadece karnım taş gibi oluyor 30-40 sn sonra yumuşuyor, ama işte saate bakıyorum düzenli kafam karıştı
ecemp161013 Sevalko hafif olabiliyor agri ama nstde cikiyor aciklik olmus olabiliyor nisaniniz gelmis
Deletedmom23234 Sevalko Her hamilelik farklı olduğu gibi her doğum sancısı da farklı siz bakmayın Sancılarınız illa ki sizi süründürmesi gerekmiyor 🙏🏻 adet ağrısı gibi ise ve belli ki düzenli zaten beklemeyin derim. Kaç dakikada bir geliyor sancılar bu da çok önemli
Purpura26 Sevalko Bazı kadınların sancısı şiddetlenmiyor da hemen. Geçen youtubeda video izledim. 6 cm açıklık var sadece hafif bel ağrısı vardı. Doktor suyunu patlatınca sancıları geldi
Fatmakara97 Sevalko kimisinde az ağrıyla gidermiş hastaneye 3 4 cm açıklık olurmuş sizdeyse kolay geçer inşallah nişan geldiyse bugün yarın gelir bence bebiş 🥰
Sevalko Deletedmom23234 sabahtan beri ar ara kasık ve bel ağrısı vardı, şimdi 5 dk bir geliyor ama hafif hafif 1 saattir takip ediyorum
Sumeyyeee Sevalko Sevalko adet sancısıyla doğum yapanlar var Sancı herkes de aynı olmaz Kontrollü olun 💐