Öncelikle şuan 2. Ye hamileyim ama ben 2018 15 mayıs salı günü yaptığım ilk doğumumu daha önce hiç yazmadım ve onu yazmak istiyorum pozitif olduğu için 🤭 Sabah uyanır uyanmaz suyum geldi benim bildiğiniz şarıl şarıl akıyor bacak lar tayt battı direk Kayın validemi uyandırdım ben orda kalıyordum doğum için. Hemen suya bir ot var bilirsiniz onu koydu Kayın validem ve hurma poşeti elime verdi yiye yiye hastaneye gittik 😂😂 benim sıfır sancı hiç sancım yoktu gittiğimiz de alttan muane ettiler açıklık 1 cm di odama alındım üstümü çıkardım önlük giydirdiler felan sürekli yürüdüm alttan muane ler devam ediyor tabii benim hala sancım yok nst de çıkuyo ama ben hissetmiyorum. Açıklık da çok yavaş ilerleyince suni sancı verdiler yavaş yavaş sancı geldi artık ama kesinlikle dayanamayacak gibi değil. Adet sancısı gibiydi benim ama açılmam uzun sürdü sabah 9 da hastanedeydik gece tam 00:00 da aldım oğlumu kucağıma :) kesinlikle korkmayın benim için tek kötü olan şey uzun sürmesi oldu onun haricinde sancı beni yormadı Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin. Şimdi 2. Ye hamileyim 28 haftalık kızım olacak inşallah onuda hayırlı Bi şekilde alırım kucağıma 🥰🥰