Herkese merhaba. Bugün kustum ve sonrasında bel ve bacak ağrısı yaşadım. Bir süre geçtikten sonrada kalkarken vajinada yırtılma hissi gibi bir durum yaşadım. Yani hissettiğim öyle bir şeydi. Lavaboya gittim akıntım vs. Yok. Sizce ne olmuş olabilir? Doktora gitmeliyim. Endişelendim biraz 😕