Boncuk03 Merhabalar, şimdiye kadar bütün kontrollerimizde hersey çok şükür sağlıklı ilerlerken her seferinde doktor endişelenecek birşey yok ama kafası haftasına göre büyük diyor. Aranızda Böyle bi durum yaşayanınız var mı?
psychologist Boncuk03 benimde demişti ailede kim koca kafalı diye 😂 şimdide göbekli dedi göbeği 3 hafta öndeymiş 😳 tombik olur dedi🤷🏼♀️ Kötü bişey demedi
milla-s Boncuk03 bizim oğlanın da kafası önde çıkıyor hep biraz ama doktorum normal diyor, sıkıntı etmedi hiç şimdiye kadar. Erkek bebeklerde biraz daha büyük oluyormuş diye duymuştum ben de. Son gittiğimde de yaklaşık 12 gün falan ileri çıkmıştı.
HavvaK Boncuk03 benim oğlumunda iki hafta büyüktü. Ama doktor su birikmesi veya bi kitle görünmediği için sorun yok demişti. Çok şükür olmadı da
Evangel Erkek çocuklarının genelde kafası büyük oluyor dedi benim dr um biZimde haftasına göre 19 gün fln öde
AAtlass Erkekse genelde öyle oluyo benim oglum ilk andan itibaren 2 hafta ilerideydi hep bişey olmaz 1 yaşında şuan. Normal doyuramadim sadcee 😊
Boncuk03 bizimde Şuan 4 hafta kadar önde olduğunu söyledi gözle görülür bi büyüklük değil endişelenmeyin dedi. Ama işteeee insan ister istemez endişeleniyor. Hepinizin de dediği gibi erkek bebek ve zaten kilosu da 2 hafta önden gidiyor… muhtemelen tombiş ve koca kafalı gelerek beni doğumda zorlamayı hedefliyor beyefendi