sehermstf63 ben de sordum doktora 26 haftaya kadar istediğin gibi yat dedi ama 26 haftadan sonra sola ya da sağa yatmaya çalış dedi sırt üstü yatınca bebeğe giden oksijen alıp,azaliyirmus şuan istediğiniz gibi yatın, birde Dr.banu çiftçi var onun da bu konuda videoları var aynı şeyi söylüyor.